خیانت در عشق


دفتر خاطرات ما

خاطراتی از گذشته

ببخش اگه تو قصه مون دو رنگ و نامرد نبودم

 

                            ببخش که عاشقت بودم خسته و دل سرد نبودم

ببخش که مثل تو نشد خیانتو یاد بگیرم

                                     اگر که گفتم به چشات بزار واسه تو بمیرم

ببخش اگه تو گریه هام دو رنگی و ریا نبود

                                          اگر که دستام مثه تو با کسی آشنا نبود

ببخش اگه تو عشقمون کم نمی زاشتم چیزی رو

                                    ببخش که یادم نمی ره اون روزای پاییزی رو

لیاقت دستای تو بیشتر از این نبود عزیز

                                   نه نمی خوام گریه کنیِ،برای من اشکی نریز 



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت15:36---29 دی 1391
رفت؟به سلامت











من خدا نیستم بگویم صد بار اگر توبه شکستی باز آی











آنکه رفت به حرمت آنچه با خود برد حق بازگشت ندارد











رفتنش مردانه نبود!!!!











لااقل مرد باشد و برنگردد.











خط زدن بر من پایان من نیست











آغاز بی لیاقتی اوست


kimia
ساعت15:53---10 دی 1391
کل دنیا هر روز بگویند"دوستت دارم"

فایده ندارد

اما....

دوستت دارم های "مخاطب خاصمان"چه غوغایی میکند لامصب

روحمان را تازه میکند...


kimia
ساعت0:08---27 آذر 1391
به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی


اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی


پیشاپیش یلدات مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در 10 / 8 / 1391برچسب:,ساعت 22:16 توسط iman| |


Power By: LoxBlog.Com